.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
با اعلام معاون امور اجتماعی اداره کل بهزیستی استان ؛
ثبت یش از 10 هزار فقره پرونده طلاق در مازندران / طلاق و همسرآزاری صدرنشین تماس مازندرانی ها با اورژانس اجتماعی
شمال نیوز : حسین زاده با بیان اینکه دختران و زنان طلاق گرفته در مراکز خدماتی و حمایتی، تحت پوشش قرار می گیرند گفت: پارسال بیش از 10 هزار فقره پرونده طلاق در مازندران ثبت شده و این اداره کل باید در برخورد با آسیب های اجتماعی گروه هدف (زنان و دختران آسیب دیده) خدمات مناسبی ارائه کند.....
ثبت یش از 10 هزار فقره پرونده طلاق در مازندران / طلاق و همسرآزاری صدرنشین تماس مازندرانی ها با اورژانس اجتماعی

شمال نیوز: بیشترین درخواست مشاوره ای و مددکاری شهروندان مازندرانی از مراکز اورژانس اجتماعی، مربوط به طلاق و همسرآزاری است.

به گزارش شمال نیوز ، ، معاون امور اجتماعی اداره کل بهزیستی مازندران در جشن خانواده معلولان شهرستان آمل گفت: 8 ماه امسال، از 35 هزار تماس با خدمات اورژانس اجتماعی این استان، بیشترین درخواست ها در باره طلاق و همسرآزاری مطرح شده بطوریکه شش ماه نخست امسال بیش از 400 تماس با موضوع کودک آزاری در سامانه 123 اورژانس های اجتماعی ثبت شده است.

وحید حسین زاده با اشاره به در حال اجرا بودن ساماندهی کودکان کار و خیابانی مرکز حمایتی روزانه در شهرستان ساری، از تحت پوشش قرار گرفتن 100 نفر از این کودک و ارائه خدماتی مانند غذای گرم، آموزش، مشاوره و ... در این مرکز خبر داد.

معاون امور اجتماعی اداره کل بهزیستی مازندران به دریافت دومین مجوز مرکز ساماندهی کودکان کار و خیابانی در شهرستان آمل اشاره کرد و افزود: این مرکز با هدف تحت پوشش قرار دادن شهرهای مرکزی و غربی استان، دهه مبارک فجر امسال به بهره برداری خواهد رسید.

حسین زاده با بیان اینکه دختران و زنان طلاق گرفته در مراکز خدماتی و حمایتی، تحت پوشش قرار می گیرند گفت: پارسال بیش از 10 هزار فقره پرونده طلاق در مازندران ثبت شده و این اداره کل باید در برخورد با آسیب های اجتماعی گروه هدف (زنان و دختران آسیب دیده) خدمات مناسبی ارائه کند.

معاون امور اجتماعی اداره کل بهزیستی مازندران افزود: در حال حاضر پرونده حدود 7 هزار معتاد در مراکز ترک اعتیاد این استان وجود داشته که نیازمند خدمات حمایتی برای ترک و فراهم شدن شرایط حضور دوباره آنها در جامعه با همکاری و حمایت همه جانبه شهروندان است.

حسین زاده از راه اندازی خانه های امن با هدف کنترل آسیب های اجتماعی زنان پرخطر و آسیب دیده اجتماعی امسال در مازندران خبر داد و گفت: بیش از 15 هزار زن سرپرست خانواده زیر نظر بهزیستی استان بطور میانگین ماهانه 110 تا 500 هزارتومان مستمری حمایتی دریافت می کنند.

بیش از 250 هزار نفر از جمعیت سه میلیون و 300 هزار نفری مازندران، تحت پوشش بهزیستی قرار داشته که حدود 50 هزارنفر از آنان را معلولان جسمی و حرکتی تشکیل می دهند.صدا و سیما


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.138 seconds.